Den svenska kocken

June och Lareina bjuder mig på allt ifrån små korvar...

 

 

 

till beef...

 

 

till te var och varannan dag...

 

 

Då veckans skoluppgifter är avklarade kände jag att jag ville bjuda tillbaka och då slå på stort. För första gången i mitt liv gjorde jag egna köttbullar! Efter att ha gått ur 9:an med MVG i hemkunskap, lärt mig av ”Kalle Blomqvist” i "Män som hatar kvinnor" att man skall blöta händerna innan man sätter igång att rulla så var mitt självförtroende på topp. Lareina ”went wild with the camera” under tiden, så come along…

 

Hittade bara ströbröd med vitlöks smak i affären...

 

 

Då jag inte vågade mig på att göra egen brunsås så fick det bli potatismos istället för vanliga potatisar...

 

 

Koncentrationsnivån var hög i det blå köket...

 

 

Då jag saknar decilitermått fick jag gå på känsla haha...

 

Observera imman på fönstren samt att koftan har åkt av...

 

 

 

Resultatet blev över förväntan!

 

 

En härlig syn...

 

 

 


 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur i felafriden äter man potatismos med pinnar???

2009-10-27 @ 22:58:35
URL: http://hartig.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur i hela friden äter man potatismos med pinnar?

2009-10-27 @ 23:39:53
URL: http://hartig.blogg.se/
Postat av: paulina

hejsaqn allt bra ?

2009-10-28 @ 00:01:55
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Haha kan man äta nudelsoppa med pinnar kan man äta potatismos! Vett och etikett nivån är inte så hög, slurp och slaffs!

2009-10-28 @ 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0