#2


Om min forsta karlek, eller rattare sagt: den forsta killen jag var riktigt kar i.

Hans personnr har jag fortfarande som lösenord i många sammanhang.

Sa det till honom en gång 10 år efter att mina ben blev spagetti varje gång jag såg honom i skolans cafeteria.

Minns fortfarande hur hela min kropp reagerade fysiskt då jag såg honom, kunde inte stå upp, blev yr.
Många gånger fick jag lämna rummet, vända i korridoren, sätta mig ner.

Han frågade då, 10 år senare, om chansen finns att jag skulle kunna känna så för honom igen.

Han var ett hjärnspöke i många år. Han har fyllt många dagbokssidor om inte hela bocker.

Jag trodde länge, länge, länge att jag inte skulle kunna reagera lika starkt igen, som då när jag såg honom.

Det visade sig att jag kunde det, men inte för honom.

Skönt att man fortfarande kan tappa andan, bli knäsvag, känna sig som 13 år






Kommentarer
Postat av: sara ♥

Åh vad underbart att höra, att du fortfarande kan bli knäsvag, LOVE is da shit!

2010-12-06 @ 03:05:55
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0