Sanna


jag är så glad att du är här!

och jag är så glad att du också gillar mitt nudelställe :)

och det var en sjuk känsla första gången vi gick dit tillsammans,

när du satt mitt emot mig på mitt nudelhak à la hål-i-väggen!

 

Jag och Sanna träffades 2004 i Aix en Provance, sedan flyttade hon till Borås

och nu bor vi båda i Shanghai, rätt coolt hur vi följs åt!

Tredje staden, tredje landet tillsammans!

 

Läs Sannas blogg, hon har bara varit här en månad men redan hunnit med så mycket

-jag är imponerad!

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack vännen för fint inlägg! Jag har länkat o lånat en bild. Kolla på bloggen vem jag har liknat mig med, nu är det dags för en förändring! Haha

2010-07-15 @ 14:56:58
URL: http://sannagoeseast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0