#11


Vi har jobbat med en outfit mot päls det senaste.
Jag har gjort mycket research om djur vars pälsar vi bär.

När jag hittaden denna bilden tänkte jag direkt att hade
jag och mina syskon varit rävar hade vi sett ut så här:



Min äldre syster är den ljusaste, hon är 3 år äldre än mig och mamma till två små rävungar.
Hon har lika fina och ögon som räven, fast ljusblå. Och lika snällt ansikte.

Min yngre syster är 4 år yngre än mig och är den bruna. De har lika fint tjockt hår.
Tror att de båda har målmedveten och envisheten som man kan se i rävens ögon.

Jag är den svarta.

Vi är så olika men fina på vårt egna unika sätt ♥



ps. Vi använde inte bilden som inspiration.
Men däremot blev detta en stor inspirationskälla
till ett print som kommer bli riktigt schysst...





Kommentarer
Postat av: sara

Känner ju inte dina systrar men jag ser dig I den svarta räven :-)

2011-01-13 @ 02:41:17
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Carolin

Rävar ska bo i samma lya... :) Saknar dig.

2011-01-13 @ 18:14:59
Postat av: Sanna

Love the print! visa mer sen när det kommer på plagg. coolt!

2011-01-14 @ 11:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0