Helen


Min favorit kollega heter Helen.
Först hette hon Alime, sedan Eline så alla var lite förvirrade ibörjan.



Det jag gillar med just Helen är att hon är lite flummig. 
En annan sak som är lite roligt med henne är att hon inte tilltalar mig med
"Ellinor" utan som "Pretty girl"

Förra veckan hade Helen med sig sin kamera till jobbet










Hmm... ska jag bli orolig?



Varje dag när vi jobbar ihop i butiken så hjälper hon mig att beställa mat, varje gång försöker hon övertala mig att ringa själv. Den gången jag ringde själv vek hon sig av skratt.



Vi är även vänner på Skype





Hennes profilbild:








Hon är alltid så snäll och mejlar bilderna till mig









Hon läser även min blogg...







Kommentarer
Postat av: sara

hahahahaha! ser nästan ut som att du fått dig en stalker, eller ett fan. välj själv :-)

2009-12-10 @ 04:12:55
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0