Jag vill bada i champagne, min vän...


Vi försöker träffas varje vecka och ha en ladies night.

I fredags bar det av på middag med kinesisk opera.

Det var andra gången jag var på kinesisk opera, det låter ärligt talat jätte illa.
Men den här gången var det trevligare för man satt inte och tittade på det hela tiden utan åt och umgicks samtidigt.








Efter middagen tänkte vi gå vidare till ett lugnt ställe och dricka en drink eller två.
De flesta av oss kom direkt från jobbet, vi siktade in oss på en ganska lugn kväll.

Men så ringde vår vän Daniel som jobbar på hotellet Peninsula.
Det är ett lyxhotell som den kvällen hade baröppning.
Vi erbjöds fri skumpa natten lång...








Toaletten var också jätte lyxig...





Det var noga utvalda människor som var där + vi.
På scenen sjöng en kille som är med i Kinesiska Idol









Baren är jätte cool och består av 4 rum.
Ett orientaliskt, ett hollywood rum, ett upp-och-ner-vänt rum.
Här posar vi i ubåtsrummet:



Vi testar scenen...





Vi tackade Daniel för en fanstastik kväll med en stor SKÅL!








I väntan på taxin som tar oss vidare till nattkulbben MINT...







Det är inte jag som sitter inne på medlemskortet på MINT,
men jag följde glatt med mina vänner in...



Där inne har de ett akvarium med hajar som är 20m långt





Kvällen tog inte slut innan på morgonkvisten!





Kommentarer
Postat av: Carolin

...på en resa genom gryningen..så sant som det är sagt. :)

2009-11-24 @ 21:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0