Alla hjärtanes!


Som "intern" står man aldrig riktigt i "centrum", därmed inte sagt att man inte trivs eller har kul.
Jag tror inte att det finns en praktikplats som passar mig bättre än just den jag har.
Ibland får man springa ärenden, städa, laga lunch, öppna dörren för folk som kommer på besök och levererar paket.

Idag öppnade jag dörren för en man som levererade ett paket, det var ett paket som jag inte kände igen. Det var inte en kartong ifrån de vanliga företagen. När jag kollade närmre stod det att det var till mig. Vad förvånad jag blev!

Första tanken som slog mig: Men varför frågade mamma om min hemadress när hon ändå skickar till jobbet..?

Men det var inte från Mamma. Inte från Pappa heller, men från någon annan som börjar på P....



Buketten stod vid min sida hela dagen och doftade så gott!

Tack för att jag fick vara den gladaste internen av alla idag!
Antagligen som den gladaste tjejen på hela Redlight district cyklade
jag hem med buketten i min Fur free fashion påse... ♥



Familj och kompisar, hoppas att ni också har haft en speciell dag på ett eller annat sätt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

"Because you're worth it!" Undrar om det finns en P junior där ute... ;)

2011-02-15 @ 00:13:07
Postat av: Anonym

Kärlek!

2011-02-15 @ 08:11:24
Postat av: sara ♥

Åh vad söt han är, ditt P :-)

2011-02-15 @ 08:44:05
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0