Città


Idag är jag ledig!

Känner mig helt slut efter veckan som varit.
Jag har jobbat på kontoret som ligger 20-30 min bort med cykel.
Min cykel har inte konstigt nog fått punka vilket har gjort livet lite hårt för mig.
Skulle vilja kalla det terrängväg dit då det byggs om överallt,
stora hål i marken och knacklig asfalt.


Igår blev det sent.
Jobbade med badkläder till barn med inbyggda flytkuddar.
Tro mig, det tar tid att göra sådana söta/tuffa istället för urtöntiga.
De skall ha loggan och säljas på ett hotell på Sanya (Kinas Hawaii)
som vi sammarbetar med, med samma namn som en skandalomsusad blond tjej.
Med en huvudstad till förnamn.

Vanligtvis när jag är ledig så tar jag tillvara på dagen till 100%.
Men idag orkar jag inte ge mig ut några längre sträckor.
Det får bli Yoga och en kaffe på Città på sin höjd...

Città är ett av mina favorit caféer i stan.

När Sara fyllde år så hade vi födelsedagslunch på Città på Huaihai lu



Det ligger även ett vid Fuzhou lu.
Dit går jag ofta när jag varit på tyg-/asseccories market
eller i konstbutikerna på samma gata.
Skönt att fly kaotiska Kina och komma till lugna Italien emellanåt...





Idag ska jag ha en riktigt skön ledig dag, utan tider att passa.

Till kvällen skall vi till Peninsula igen, på Svensk aw.
Då tänker jag inta ubåtsrummet med ett glas champagne 
men den här gången blir det nog ingen "resa genom gryningen..."

Hoppas att du också får en härlig fredag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0