Killen med koll


Varje gång jag går förbi så säger en utav vakterna vid våran gate "Heeelllooåå!" och då skrattar resten av vaktskaran. Med risk för att upplevas lite elak nu så måste jag ändå skriva att jag tycker att han påminner om Sid i Ice age.



Han är lite av en allt-i-allo vid infarten



När frukthandlaren är på ärenden hjälper han till i fruktståndet där jag brukar köpa min frukt...



Han dirigerar när bilarna parkerar...




"Sid" är en sengågare i Ice Age, detta är inget man kan beskylla honom för att vara...




Jag gillar honom!









Kommentarer
Postat av: sara

hahahahahahaha!!!!!

2009-09-26 @ 04:15:17
URL: http://www.lifeinshanghai.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0