En härlig semester är avslutad


Det är med lite av en öm kropp som jag idag vaknade upp i min säng i Shanghai.

Jag vaknar upp utan 3 män i samma rum, utan Nina som kommer in och sjunger "God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt..." kl 07:15. Jag har stigit upp utan att det har spelats en trallvänlig morgonlåt att sjunga med i. Jag har inte ätit frukost i långkallsonger och polotröja.
Jag måste säga att jag saknar det!

Jag och mina tre män som jag varit sambo med den senaste veckan:

 

 

Det har varit 10 otroligt härliga dagar.

Precis vad min kropp och själ behövt: Känna sig som ett med naturen

 

 

Jag har aldrig tidigare åkt så mycket off pist,

jag har aldrig tidigare åkt i snö som varit "thigh-high",

även mer än så på sina ställen

 

 

Det har åkts kvällsåkning 3 kvällar.

En härlg känsla att åka så fort det bara går utan en massa folk i backen,

endast höra vinden som susar i öronen och ljudet av skidorna i snön

 

 

Precis som apan så har vi badat i varma källor

 

 

Jag var tvungen att rusa till bussen från frukostbordet igår morse för att komma iväg

till flygplatsen så jag hann inte tacka alla för en fin-fin vecka!

 

 

 

 

Tack alla för en härlig semseter som jag sent kommer att glömma! ♥





Kommentarer
Postat av: Nina

Tack själv darling! Håller just på att uppdatera min egen blogg och det är ett digert arbete. Gillar bilderna - speciellt snöbilden på mig och Per! Så mycket snö!!!

2010-02-23 @ 15:42:29
URL: http://herewegotochina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0