Nyårsafton i Shanghai


I Shanghai börjades firandet hemma redan med John, hunden och glögg

Då vi båda kände oss lite "turkiga" och John skulle äta på en restaurang med influenser från samma region så hade det passat bra om jag varit hans date. Detta kom vi fram till i sista stund så jag valde att fortfölja mina urspungliga planer.

 

Begav mig till Shantori där jag mötte upp Yifang, Gustav och Anders.

 

Restaurangen är lite mystisk

 

 

Vi åt en massa gott från det Japanska köket!

 

 

 

När det var Sake-dags fick vi välja ur vilken kopp vi ville dricka.

Porslinet där är så fint! Finns att köpa i en butik i närheten.

 

 

 

Therese och Anna kom förbi

 

 

Efterätten...

 

 

På väg till Glamour åkte vi förbi Peoples park

 

 

Planen var att Anders skulle hoppa av vid Glamour och vi andra forstätta till Chinatown

men för att inte riskera att fira tolvslaget i en taxi så gick alla till Glamour bar

 

Gott nytt år ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0