Zencafé


...har blivit lite av min oas. Här har jag spenderat många "lediga" dagar.
D.v.s dagar då jag jobbat med lite "eget" eller så.



Det ligger på Dongping lu/Hengshan lu på övervåningen av butiken Zen som säljer så fint porslin.

Hade jag haft ett hem nu som jag kunnat/velat spendera pengar på
så hade jag köpt det ena och andra ifrån Zen.

Nu får jag istället nöja mig med att komma hit och dricka ur deras fina teaporslin,
intill en fin lampa och sött blomsterglas... En fin liten burk med socker i.




Efter att ha druckit bottomless tea för 38 RMB ur en fin teapot
går jag ofta på den fina toaletten och använder tvålen ur den fina tvålpumpen

Så fina stolar och fint tak,
harmonisk musik och lugna gäster!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0