Vienna café


Som så många gånger förr så har jag ätit en helt underbar frukost!

I fredags var vi på Shaoxing lu och njöt av en "Healthy breakfast" och "Endless coffee"...




Gott grovt bröd är sällsynt i denna stad, framförallt med örtsmör



Jag har en stor kärlek till ägg och är en stor konsument av dessa i alla tänkbara former.
Jag har aldrig sett ägg serveras som på Vienna café.
De var lite löskokta och toppade med gräslök och salt.
De kommer utan tvekan på andra plats på min ägg-topplista!



Juice, fruktsallad med yoghurt och müsli... Mmmm...

Och en cheesecake till efterätt :)



Vienna café kan jag varmt rekomendera, det är ett mysigt café med jätte trevlig personal.

Ja, morgonstund har verkligen guld i mun!



Kommentarer
Postat av: Michael

Ja,

Ja, Morgenstund hat (wirklich) Gold im Munde!



Our languages are so similar :P!



I think I have to read your blog from now on - huh?

2010-03-02 @ 03:01:27
Postat av: sara

oh, MUMS! hit vill jag gå i helgen!

2010-03-02 @ 03:50:08
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Micke W

Du kan ju inte säga att den hamnar på topplistan, plats 2, utan att säga vilken ägg-rätt som är nummer ett????



:-)

2010-03-02 @ 05:59:02
Postat av: sandra

Du med din frukost!

2010-03-06 @ 19:39:46
Postat av: Heidi

Härliga bilder, ser riktigt gott ut. :)

2010-03-06 @ 20:23:45
URL: http://heidijanina.webblogg.se/
Postat av: Carolin

jag ar forvanad over att du ater grovt brod...

2010-03-12 @ 23:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0