Biljard och pilkastning


I onsdags var jag lite låg. Ansåg att jag behövde skingra tankarna och gick därför med och spelade biljard!
Det var riktigt kul och uppmuntrande. Ena kompisen som var med är riktigt speciell, jag skulle kunna skriva en bok om honom och hans äventyr och upptäckter här vad gäller söta kinesiskor. Men dessa detaljerade historier är inte lämpade för min blogg. Vad jag kan avslöja är att han underhöll oss genom att bli väldigt distraherad av en söt kinesiska vid bordet bredvid som var en fena på biljad. Och vi skattade ännu mer då vi på utvägen såg denna skylt:

 

Vi tror att han kommer gå dit igen, kanske själv nästa gång.


När jag behöver skingra tankarna så gillar jag att spela något,
förra veckan blev det pilkastning och tysk öl.
Det blir några parti kortspel emellanåt också.
Underskattade traditionella spel enl. mig!



Jag gjorde inte bort mig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0