Mitt första print


hänger nu i de tre butikerna i Shanghai!

En tunika, en klänning och en kjol i 100% silk georgette

Printet finns i två färgsättningar.



Även fast jag jobbade med det länge, länge och har sett det tusen gånger om så
är jag inte trött på det alls! Tvärt om! Jag kan titta på det hur länge som helst!

Det var en härlig känsla att komma till jobbet i lördags och börja packa upp de 19 lådorna,
upptäcka att mina kläder låg i. Sedan rensa på lagret så att mina kläder fick plats på hyllorna.



I söndags sålde jag den första kjolen -det var också en härlig, härlig känsla.
Kunden kom in i butiken och sa -Men det här är precis vad jag behöver!
Lite försynt som jag är vågade jag inte säga "det är jag som har gjort den!"
men hon är en kund som jag aldig kommer glömma. Liten, smal, brun page, amerikansk.
Hon köpte den i blått. Jag själv kommer nog köpa den i rött!



Ja, jag tycker det är kul att det första printet som jag någosin har gjort nu hänger i 3 butiker.






Kommentarer
Postat av: Carolin

Ah, vad kul! Sa glad for din skull! (och imponerad)

2010-05-04 @ 10:52:48
Postat av: sara

grattis vännen, va HÄFTIGT (och snyggt!)

2010-05-04 @ 12:48:57
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0