Ögoninfektion


Varning för otäcka bilder i detta inlägg!

Jag har åkt på en riktig förkyldning.

Har hostat, varit hes och allmänt svag(are).

Tillråga på allt så vaknade jag igår mitt i natten av att jag fick så ont i mitt vänstra öga.
När jag gick upp på morgonen var detta infekterat, svullet och illrött.

Fick höra att jag såg ut som Karl Dall.
Då jag aldrig tidigare hört talas om denna människa var
jag tvungen att googla -och kan nu inte annat än instämma



Idag är jag mindre förkyld, båda ögonen dock röda istället men mindre svullna.

Så idag -på min lediga dag står det vila på schemat.
Efter mina besökare så finns det stora resurser för just vila!




Krya på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0