Kinesisk styling...


Det är otroligt populärt att ta stylade foton på sig själv när man är i 20-års åldern i Shanghai.
Min kollega gjorde det nyligen och visade stolt upp sina kort för mig. Och hon är ju supersöt!







Hon är världens sötaste i verkligheten med, både när det gäller utseende och personlighet.
Men dessa bilder är otroligt photoshopade... Och sååå kinesiskt gulliga som det bara går!

Jag har såklart frågat om jag får lägga upp bilderna och hon sa att hon gärna
vill höra svenskarnas åsikt. Så kommentera på, vilken är din favorit styling?



Kommentarer
Postat av: Carolin

Hon ser väldigt ung ut, men jag gillar den när hon står vid det blå fönstret bäst :)

2010-09-29 @ 09:19:42
Postat av: Maria Hedmark

Absolut de två längst ner :) men jag skulle kunna tänka mig att ta sånna foton när jag kommer! Haha!

2010-09-29 @ 16:39:34
Postat av: sara ♥

Hihihi, sotis! jag gillar forsta bilden

2010-09-30 @ 03:28:49
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0