Lovely friday


När jag kom till Suzhou möttes jag av en väldigt trevlig kille med söta sneda tänder.
Han var så ivrig och pratglad och fick mig på väldigt bra humör:





Jag möttes av positiv energi så fort jag klev ur taxin.

Jag gick ner till gymmet o sprang, tog en lång dusch.

Gick ut en sväng o hittade en Koreansk restaurang
där jag köpte med mig sushi till hotellet.



Yes, du såg rätt;
Delfiner hoppar upp ur sjön
och dyker i poolen






Sedan satt jag i fåtöljen och njöt av utsikten
med min Sudoku bok.



Tror aldrig att jag njutit eller uppskattat trevlig personal på samma sätt tidigare.
Kanske för att jag aldrig tidigare har varit av samma behov av att få ett break från tillvaron.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0