Att fota och bli fotad


För dem som undrar hur jag kan med att ta så mycket kort på folk i Shanghai så kan jag meddela att det är p.g.a. att de tar kort på mig hela tiden. Ofta blir jag fotad på tunnelbanan av flera mobilkameror.

Det händer att folk kommer fram och frågar om de får ta kort, andra frågar inte utan försöker göra det i smyg men jag märker det då jag plötsigt har flera familjemedlemmar/kompisar till höger och vänster om mig.

När jag är ute och reser är det ännu vanligare. När vi var i Hangzhou stod det killar i kö för att bli fotade tillsammans med mig i en skog med bambuträd. När jag är någonstans och ber någon kompis ta kort på mig så är det ofta flera till som knäpper av. Ibland spexar jag till det, ibland gömmer jag ansiktet likt kändisarna i
"Veckans NU".

Här fotar jag killen som fotar mig:

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0