Jazzdans



Igår var vi på pianokonsert på Shanghai Grand Theatre

Hélène Grimaud: Piano Recital Tickets

Efteråt blev det en mysig tjejkväll med Sara och Zuzanna på Barbarossa som så många gånger förr. Ett av våra favortiställen!

Mötte senare upp Nina på Mesa där vi slog klackarna i taket.
Insåg att jämfört med Nina så är mina danskunskaper rätt dåliga.
Med mig var det ingen som ville "battla" och jag tror det beror på att de inte såg mig som någon potentiell utmanare... Nina däremot är grym!

På dagens schema står det därför inte någon "crazy ride med Hannibal"



jag är inte redo att gå någonstans med "Handsome"



Jag ska ta på mig dansskorna och dansa jazz.




"B" står för Beginners.
Haha observera att det är Linda som är tränaren och inte "Silly".

Jag vet att det är många av er som läser detta som inte kan hålla er för skratt nu,
för ni vet att min koordinationsförmåga = 0.
Men jag tror den går att träna upp! Gör så gott jag kan...
Tidigare har jag gått på lektioner i balett och salsa i Shanghai.
Magdans är populärt här också, vilket får bli min nästa utmaning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0