Julmys


Idag blev hembjuden på lunch hos en av mina föräldrars vänner som nyligen flyttat hit.

Jag klev in i ett varmt svenskt hem. Med en gran och flera tomtar tomtar, julstjärnor.

Jag blev bjuden på glögg, kycklingfilé och rotfrukter, jordgubbar med glass.

Hon gav mig en väska som mina föräldrar skickat med dem.
Jag hade bett om en pärm men fick också en massa julgott!
Den kunde inte kommit en bättre dag än just idag.

 

I väskan låg även några andra saker som de listat ut att jag saknar...

Di Weekend har jag tänkt flera gånger att jag verkligen saknar,

utan en uttalad önskan så finns den nu i mitt rum i Shanghai

 

 

Jag har dekorerat vårt hem med en julgran och en julblomma...

 

 

 

Killarna har ett nintendo Wii och förra veckan fick vi Super Mario Bros som vi har spelat många kvällar det senaste vilket också är jul för mig då jag många jullov har varvat detta... Känslan sitter i än idag :)

 

Ikväll ska de ha nintendofest hemma. Själv ska jag möta upp vännerna och äta en sista middag tillsammans innan jul. För att senare komma hem och hälpa dem att döda bossen...

 

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0