Mobilnumrets betydelse


Här om veckan så bytte en kollega till mig mobilnumer.

Varför?

Hennes pappa sa varje gång han ringde henne att numret inte var bra för henne.

Varför?

Han hänvisade till en formel som tillslut gav en siffra 1-80 som man
kan kolla upp betydlesen för på en lista (vem som gjort listan är okänt)

Formeln:

Ta de fyra sista siffrorna i ditt numer
(4415 i mitt fall):

4415/80 = 55.1875

55.1875 - 55 = 0.1875

0.1875 x 80 = 15



15 betyder att om jag gör affärer så kommer dessa blomstra!
Om jag bestämmer mig för att börja göra affärer så kommer jag kunna uppnå något stort,
det kommer gå bra för mig.

Nr 15 är ett bra nr, mitt mobilnr är ett bra nr även fast det har en massa 4:or!
Hon sa att jag kan byta om jag vill. Men det vill jag inte.
Tror på intuitionen istället för efterkonstruktionen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0