En söndag i morgonrock

Idag är nog första dagen någonsin som jag har stannat inne hela dagen, jag klädde inte ens på mig utan har suttit i morgonrock hela dagen vid skrivbordet och "gjort rent" min mönsterkonstruktionspärm i A3 format. Redigt. Den går i färgerna rosa, gult och vitt. En färg för varje avsnitt. Blev lite glad av den färgkombinationen...

 

Idag kom Lareinas nya säng som hon har köpt. Lareina köper allt som går att köpa online. Inga undantag. Jag tror att en helt ny cybervärld kommer flytta in tillsammans med henne. Den här sängen är lyx för henne. När hon bodde med sina föräldrar + farmor så var hennes rum så litet så hon fick rulla ut en typ av matta att sova på varje natt. Jag tycker också att den här sängen ser lite lyxig ut.

 

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0