A rainy day and lunch at Kabb

 

Som Boråsare borde jag vara rutinerad och alltid ha ett paraply i väskan.

Men vissa saker lär man sig visst aldrig.

 


Vädret i Shanghai får mig att känna naturens krafter som aldrig förr.

När det regnar så öser det verkligen ner och hela min verklighet skakar då det åskar.

När det blixtrar känns det som att himlen spricker på riktigt.



Bland det mysigaste man kan göra när det regnar är att sätta sig på en restaurang,
vid fönstret och äta en riktigt god lunch. Så det gjorde vi på populära Kabb.



Cream of pumpkin soup, Grilled Watermelon Feta Salad,
vet ni hur gott kaffe är när man varit utan det en vecka?!






Ja det är mysigt när det regnar,
när man får vara inne och ännu bättre
när man kan sitta i ett fönster och lyssna
på musik blanat med ljudet av dropparna på rutan.







Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, ja, Kabb. Jag käkade en nachotallrik enda gången jag var där. Den var god...

2010-08-20 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0