I like väskbärare

 

Det finns egenskaper hos kinesiska män som jag är osäker på om jag gillar eller inte.

T.ex. det här med att visa magen när det är varmt -ja jag funderar seröst på om

jag faktiskt gillar det. Leker ofta med tanken på att gå runt i stan i Borås en

varm sommartorsdag (Borås har konserter på stora torget då) och männen

gick med magen bar. Vore det lite lite roligare med ett friare och öppnare sammhälle?
Mer naturligt liksom...




Hur som helst; det här är jag säker på att jag gillar!
I Shanghai är det mer eller mindre lag pa att killen bär
tjejens väska. Går man i ett shoppingcenter så ser man
män med handväskor istället för kvinnor. De är ju starkare
och kvinnorna behöver båda händerna fria när de shoppar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0