#7


Jag har alltid sett min äldsta vän som min bästa vän.
Vi växte ihop på något vis och växer nog aldrig isär.
Vem av oss var det som var Elli? Vem utav oss var Kricke?
Vi blev ibland ihopblandade för det var alltid Kricke & Elli.
Hon var min första bästis och min sista bästis. I singular.




Nu har jag många som jag anser är mina bästa vänner.
Bästisar som hängt med sedan grundskolan, från gymnasiet,
från KFT :), bästisar i Shanghai, en bästis i Amsterdam.
Dem som vill ha långdistans vänskap,
lika mycket som jag. Och med dem som det
känns som igår varje gång vi ses






U2's "Can't live with our without you" poppar upp i mitt huvud.
Just de orden beskriver hur det kanns for mig!





Kommentarer
Postat av: Grim Maw

ahh, a true beauty!

2010-12-16 @ 02:20:40
Postat av: sara ♥

PUSS Shanghai-bästis!

2010-12-17 @ 06:50:48
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Carolin

Glöm inte att din lillasyster också är en typ av en bästis

2010-12-19 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0