Härliga känsla


När jag packade mina grejer i Shanghai satt jag på golvet med två väskor i ett fullt rum.
Jag grät nästan och såg ingen utväg. Min roomie kom hem i samma stund o berättade att hans laptop var borta (för all framtid) och jag minns att jag satt där och visste inte vem av oss jag tyckte mest synd om. Vilket elände och två hela historier för sig.

Något bra som kom ut ur det är att jag gav bort en del kläder till kompisar.
Bl.a. en lila fleecetröja till min kollega.

Hon skrev sedan ett mejl som jag blev så glad över:

"Dear Ellinor,
Happy Thanksgiving!  :-)    How are you there in
Amsterdam ?everything is new and interesting ?
Thanks a lot for the cute bag and nice Jacket!! The Jacket fit me very well ....
"

Jag svarade och skickade en bild på svanarna i kanalen utanför mitt fönster.

"Hi Ellinor,
Good to know that you like Amsterdam.The photo is beautiful ,I can see that the view of your room is nice! Thanks for sharing :)
I have a two weeks holiday and now in Yang shuo ,Guilin which has amazing scenery.Luckily ,the weather here for now is good. I don't know how cold it is in shanghai now :p
Here are a few photo share with you I took in Yang shuo :)
..."

Jag blev så glad över orden "thanks for sharing" och att hon bifogade bilder från sin resa, iklädd min lila fleecetröja :)

(klicka på bilderna för att se dem större)



så himla gulligt att hon döpt bilderna till "nervous" och "house style in the mountains"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0