Fredagens ladies night


Denna veckan hade vi ladies night på badhuset Roma spa. (Jiangning lu/Aomen lu)
Vi gjorde ett undantag och bjöd med killarna också.

Vi klev in i en enorm entré med skulpturer och enorma pelare -som i Rom

I omklädningsrummet poserade skyltdockor i pyjamaser som man kan köpa

 

I sitt skåp fick man skriva sitt namn

Jag försod aldrig varför dock

 

 

Vi spenderade några timmar i den varma poolen med aloe vera,

gjorde body scrub och massage med honung.

 

Efter duschen fick vi kläder, tofflor och trosor (?)

att ta på oss innan vi intog flera våningar med avslappning

 

 

 

samtidigt som vi åt tittade vi på en show

 

 

Det syns inte så tydligt på denna bilden men det är alltså

en stor salong med kineser iklädda dessa fina rosa "pyjamaser".

 

Micke

 

 

Det fanns även en biosalong och spelvåning.

Det fanns tydligen också en VIP våning med privata rum...

Jag och Yifang blev hänvisade dit när vi sa att vi letade efter killarna.

Vi fick sedan förtydliga att det var våra manliga vänner som vi letade efter.

 

Vi hittade dem på spelvåningen som var inredd som en djungel

 

 

 

Man fick inte lov att fota, därav så få och dåliga kort.

Men jag fick ett fint på toalettgolvet...

(det är mina fötter man skymtar i spegeln)

 

 

Detta badhuset var av lite högre klass än det jag var på sist vad gäller inredning och renlighet.

 


 

 

 

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0