Afternoon tea


Jag hade länge drömt om att få gå på riktig afternoon tea.
När jag och Maria hälsade på Jennie och Josse i London förra sommaren
var min enda önskan att få gå på äkta afternoon tea.
Josse var så gullig och planerade in en eftermiddag med tea och kakor på ett bra ställe.
Men när vi kom dit var det stängt och vi fick ta till en sk. plan B vilket inte var afternoon tea,
men mycket mysigt och gott ändå om jag inte minns fel...

Men nu har min dröm äntligen gått uppfyllelse! Som jag har längtat!

När jag fyllde år blev jag bjuden på Peninsulas afternoon tea.
Flera timmar med stråkorkester, tea, smått & gott.
Avslappning och njutning till 100%












 ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0