Lockar


Sara började med något som vi kallar balsammetoden förra året,
Nina hakade på och nu även jag.

Kolla in!



Wow!

Luftfuktigheten är otroligt hög i Shanghai,
det rakaste hår kommer bli lockigt så fort man går utanför dörren inom några veckor
så varför inte suporta det istället för att köra "toffsen"?

Sara har inte tvättat sitt hår med schampo sedan förra sommaren.
För mig funkar inte det, jag måste schamponera emellanåt annars känner jag
mig smutsig... Med sanningen är att sedan jag började med balsam metoden
så har jag haft många mycket bra hårdagar! :)



Kommentarer
Postat av: Maria Hedmark

Vad är balsammetoden? Berätta!

2010-06-16 @ 11:06:20
Postat av: Ellinor

Gå in på www.lockig.se och kolla!

Passar nog dig jätte bra :)



Man tvättar bara håret med balsam, men det finns listat vilka som är bra och mindre bra. Schampo innehåller något som torkar ut håret vilket inte är bra för lockarna.



Det tar lite tid att sätta sig in i, men det är det värt!



Kram

2010-06-16 @ 12:32:54
URL: http://ellinorsedig.blogg.se/
Postat av: sara ♥

Snyggaste Ellinor!!!!

2010-06-17 @ 03:04:26
URL: http://lifeinshanghai.blogg.se/
Postat av: Michelle

Skit snyggt ellan=)!!!

2010-08-25 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0