Pojkar på rummet


En kollega till mig åkte till sin hemstad förra veckan för att fira sin pappas 60-års dag.
Det är en stor dag att fira med vänner, grannar och familj.

Hon har varit tillsammans med sin kille i 2 år och kände att det var dags att presentera honom,
så han följde med.

"Hur gick det?" frågade jag nyfiket igår när vi sågs.

"Pappa gillade honom jätte mycket, men inte mamma.
Mamma gillar honom men inte lika mycket som pappa gör.
Han var så modig, lämnade mitt rum flera gånger!"

"Menar du att han var på ditt rum mest hela tiden?"

"Ja, jag sa till honom att stanna där för annars skulle alla titta på honom
och fråga en massa frågor. Men han gick ut flera gånger".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0