23/3

 

 

Nu sitter jag och Ida i sängen och planerar kommande dagar över en stor skål med jordgubbar och en kopp te. Tikkerien leker i sängen brevid oss, han håller på att växa upp till en riktig tiger. Grrr

Jag har bett Ida vara gästbloggare under sin tid här, hon känner att tiden inte är inne ännu.
Men kära läsare; håll tillgodo. Snart är tiden mogen. Hon ska bara hitta formen.

Jag har jobbat dagen lång och hon har fått stå på egna ben i den stora staden.
Hon har besökt Pearlmarketen och shoppingatan Huaihai lu.
Hon har även besökt min butik och ätit luch med mig och mina kollegor.

Nu är jag ledig i dagarna 3 och imorgon beger vi oss från en Metropol till en annan...




Kommentarer
Postat av: Carina Ingemarsson

Så kul med så mycket shopping, förstår att Ida trivs. Ha de bra, när Ni åker till Hong Kong.

Kram fr regnigt men töande Borås, man börjar se marken ...

2010-03-23 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0