Jag är inte gjord för denna dag

 

Gick till gymmet imorse kl 7 men de släppte inte in mig för att jag inte hade med mig mitt träningskort. Jag har tappat bort mitt kort men det har gått bra ändå i över 2 månader. Men inte idag. De sa att jag måste betala 450 kr för ett nytt kort, även fast jag har mitt kontrakt som jag kan visa upp. Det är ju så dumt så det är inte klokt. Medlemsskapet går ut 22 mars. Jag argumenterade ett tag innan jag skrek "jag blir så jävla arg på er" på svenska och gick.

Jag är trött på att allt är så krångligt

Det är inte bra för min karisma.

 

Gick hem otränad, tog en dusch. Lyckades klämma fingret i shampoflaskan, jag fick duschcreme i ögat.

När jag tog hissen var det någon som tryckt på varje våning så det tog en evigthet att komma ner.

Slog i huvudet när jag satte mig i taxin.

 

Kom till jobbet och satte på mig hörlurarna och "Motherland" spelades av en slump.

Ja, idag är jag på flytta-hem-humör

 

 



Kommentarer
Postat av: Carolin

Sann gladje ar skadegladje. Forlat elli, men jag sitter och skrattar hogt pa ett internetcafe :) Jag vill traffa tysken nar jag kommer ;)

2010-03-12 @ 23:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0