25 års firande i Kuala Lumpur


Min födesledag firades i Kuala Lumpur.
4 dagar fyllda med "Ellinoriga saker"

Gick omkring i en ny stad



(Resutlerade dock i en "bonna bränna")




Frukostbuffé







God mat

Då jag i gissade att en 40 årig fiskare i Kina var 28 år förra sommaren fick jag lära mig att
fisk- och skaldjur föryngrar. Därför stoppade jag i mig massor av detta dagen innan självaste födelsedagen



och efterrätter såklart! Mmmm




Myspys på hotellrummet med Stieg Larsson filmerna!



Överraskningar








Kittlande "fiskbehandling" och fotmassage





Show med fina kläder och utsmyckningar



Jag gillar Kuala Lumpur för staden är så grön, växt- och djurlivet finns runt hörnet,
de fina taken, gångavstånd till det mesta, de färgglada husen, mysiga shoppingen
och de trevliga människorna som är så stolta för sitt land och kultur.

Känner att 4 dagar räckte i staden, hade vi stannat längre så hade det varit för att
se och uppleva Malaysias djungel och stränder.









Det var 4 härliga dagar!

Ett bra avslutning som 24-åring
och en bra start som 25-åring



Vad mer kan man önska sig?



Kommentarer
Postat av: Carolin

:)

2010-05-04 @ 00:35:51
Postat av: Sara

Ja, 4 dagar i KL är perfekt. Mycket shopping, kul människor och god mat!

Men 1,5 vecka är för lång tid, hata Island...



Tack igen för några roliga dagar i Malaysia. Nästa gång kanske vi ses i Kina ;)

2010-05-06 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0