Snow White


I söndags såg jag en av de bästa föreställningarna i mitt liv

Ballet Preljocaj pres.

Kläderna som Jean Paul Gaultier designat gjorde utan
tvekan föreställnigen till mer än "bara en balettföreställning"

Contemporary Dance: Snow White

Ibland när man går på föreställningar så förstår man inte budskapet till fullo,
har man inte läst på innan så vill man definitivt läsa på i efterhand.
Detta behövdes inte i detta fallet då alla mer eller mindre känner till Snö Vit.

Man fick ut så mycket mer av det och kunde verkligen njuta av koregrafi,
ljus-, kostym- och scendesign samt musik på en och samma gång.

Det var dans, det var modeshow, det var teater, det var konsert.
Det var något utöver det vanliga!



Kommentarer
Postat av: heidi

hej där..

gud vad jag älskar din blogg ellinor sedig... haha. saknar dig här hemma men förstår att du lever din dröm där borta.. nån gång vill jag hälsa på dig dädr =) hoppas allt e toppen precis som det verkar vara..

kramisar från kalla borås

2010-05-12 @ 08:25:17
Postat av: Ellinor

Tack Heidi! :)

Det ar bara att komma! Kom, bara kom!

Kram

2010-05-14 @ 04:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0