Taxi news


Drömmer om att skriva en bok om alla taxiresor som jag gör,
de är så otroligt underhållande.

Börjar detta inlägget med en dålig nyhet:




Och avslutar det med bilder från en taxi
som kördes av en riktig Uppfinnar-Jocke:




Så lätt och behändigt det blev att lämna tillbaka växeln!

Jag önskar att jag hade en bild att visa er -ännu hellre ett videoklipp på den glada chaufför som skrattade så otroligt hjärtligt så fort vi satte oss i taxin. Vad vi än sa, så skrattade han. Han t.o.m stannade till vid ett flertal tillfällen för att skratta! Lovely! Vad skrattade han åt undrar ni kanske? Jo, att jag är Svensk, att jag skulle åka mot "The Bund". Vissa är bara så härligt lättroade!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0