Grr...


 

Ah jag är så irriterad!

Har inte hittat ett enda vettigt boende i Amsterdam på över en vecka.

Allt är så komplicerat. Det går inte i en rasande fart.

Jag måste vara aktiv på x-antal hemsidor för att sedan kriga.

 

Tacka vet jag www.smartshanghai.com/housing

 

Jag måste leta upp på en karta vart jag ska titta på ett rum,

sedan ta spårvagnen med flera byten dit, som kostar lika mkt som att hoppa in i en taxi

i Shanghai t/r och åka till sin destination på 10 minuter.

Sedan när jag kommer fram så är det så låg standard så jag vill knappt sätta min fot innanför dörren.

 

Det går för l å n g s a m t

 

Inga mass-mejl i inkorgen om vad som händer ikväll eller till helgen.

Mina dagar är inte fulla med möjligheter längre.

 

Idag saknar jag Shanghai där mina vänner badar i champagne

och där roliga fester/middagar står dem upp över öronen...

 

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kämpa, då kommer det kännas mer värt och stort när du får slappa i soffan under en filt i din nya hemstad när du äntligen hittar rätt. Kus

2010-11-27 @ 12:12:58
Postat av: nina

känner igen mig. Ska vi hänga på skajp i helgen. Dricka vin o prata skit...

2010-12-01 @ 00:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0