Ska jag göra listan?

 

Sara den underbara (i Shanghai)

utmanade mig för länge länge sedan.

 

Hon gör det väldigt bra, jag gillar att läsa det!

Även fast det inte riktigt känns som min grej,

så funderar jag på att anta utmaningen.

 

Känner på mig att ni som läser mina få rader redan vet.

 

Kanske gör det mer visuellt

 

#1 - Presentera mig själv #2 - Min första kärlek #3 - Mina föräldrar

#4 - Det här åt jag i dag #5 - Vad är kärlek? #6 - Min dag

#7 - Min bästa vän #8 - Ett ögonblick #9 - Min tro

#10 - Det här hade jag på mig i dag #11 - Mina syskon

#12 - I min handväska #13 - Den här veckan

#14 - Vad hade jag på mig i dag? #15 - Mina drömmar

#16 - Min första kyss #17 - Mitt favoritminne #18 - Min favoritfödelsedag

#19 - Detta ångrar jag #20 - Den här månaden #21 - Ett annat ögonblick

#22 - Det här upprör mig #23 - Det här får mig att må bättre #24 - Det här får mig att gråta

#25 - En första #26 - Mina rädslor #27 - Min favoritplats #28 - Det här saknar jag

#29 - Mina ambitioner #30 - Ett sista ögonblick





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0