Smoking...



yes, det ar precis vad kineserna m.fl. gor i Shanghai!
Overallt!

Josse och Maria ar forvanade,
de sitter och hostar och blanger pa manniksorna pa barer och restaurnager.

Igar nar vi kakade sa var det "No smoking" skyltar
pa restaurangen men det var tva man som rokte anda!
Inte sa aptitretande... Sa Josse sa till servitoren som sag till att de fimpade.
Bra Josse!

"Nagon gang maste de ju ocksa borja med rokforbud" tycker de. Jag med.
Men reagerar inte langre, har blivit for van, accepterar. 
Obra!





Foto: Steve McCurry



Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, jag står i hissen på jobbet tillsammans med 10 andra kineser, en stor rökförbudsskylt ändå luktar det rök, en kille står och bolmar... ojoj, jag tände till, västerlänning som jag är frågade jag "dude, did u see the sign? It smells like shit" han säger "sorry" jag gör ett snorkigt "thank you" "pls dont do it again" Herre gud! Jag har helt tappat mitt tålamod med sånna fasoner.

2010-11-12 @ 06:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0