Återbesöket



I onsdags var jag på återbesök hos tandläkaren.





Det har känts bra hela veckan så när han frågade "are you worried?"
viftade jag med handen och svarade "no, no I've been fine the hole week!"

När jag öppnar munnen tycker jag mig höra att han säger
"you're having an infektion". Det visste jag ju redan tänkte jag.
Men då jag känner att han ger mig en spruta inser jag att han sagt
"I'm gonna give you an injektion"





Jag hinner knappt tänka på vad som ska hända här näst innan jag inser att
"här ligger jag och får min tand utdragen utan att jag förstått någonting"

Ibland kan det vara bra att inte inse det.
Det gick snabbt, smärt- och informationsfritt.

Kom tillbaka till kontoret likblek och skakig, chockad med min tand i en liten plastpåse.
Sedan dess har den legat i ett glas med vatten i väntan på tandfen.
(pik)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0