Boende bokat!


Jag har varit sa barnsligt fortjust sedan
boendet till nästkommande resa blev bokat.

Eugene's House i Seoul

Fick tips om att man kan bo i traditionella hus och da lokala mysiga alternativ
med kansla lockar mer an superturistiga hotell sa var valet latt.
15-19 sept ska det sovas i säng pa golvet -och jag längtar!

Guesthouset ligger i distriktet Insadong som ar en mix av det
gamla, historiska Korea och det nya, moderna.

Där finns en av de största marknaderna för antikviteter och konstverk.


Kommentarer
Postat av: Carolin

Nice! När fröken har tid kanske hon vill svara på mina mejl?!

2010-09-11 @ 10:37:09
Postat av: Ellinor

Done!

Tack for att du fixar!

2010-09-12 @ 07:42:01
Postat av: Carolin

Det är bara att "bju igen" om jag någonsiin hittar min man.. :)

2010-09-12 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0