Champagne Olympics


Jag fick världens finaste och roligaste inbjudan till
Champagne Olympics för några veckor sedan av min roomie.

Mitt team bestod av Sanna och mig









Alla team:

The All-Star International Drinking Team
The Handsome Man Society
The Bubbles
Kungfamiljen
The MacDonald's
Turbanbabes



Tävling 1:
Dricka upp sin champagneflaska
med sugrör ur ett Starbuck's espressoglas.



Turbanbabes kom 2:a



Livemusik innan det var dags för nästa tävling...



Tävling 2:
Ta sig till Vuebar med bomull i munnen...








Tävling 3:
Vilket team klarade sitta längst i poolen?




I sista tävlingen kom turbanbabes sist tror jag... brr



Ett stort tack till John som gav oss en kväll att alltid minnas!



"Tyvärr" är jag i Sverige när uppföljaren
Mega-Murder-Margarita-Madness festen är...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0