Flygplansintryck


Man vet att man är på ett flygplan till/från Kina då hela besättningen
reser sig upp, tar ner sitt bagage och är påväg ut innan säkerhetsbälts-
lampan slocknat.

Och man vet att man är på en flygplats i Kina
när man inte ser rullbandet i väntan på väskor.

Eller när någon envist försöker få med sig en stor juice in på planet

 

 

Haha eller som när vi landat i Korea.

På toaletten: En kines har tagit med sig sin vagn med väskor in på toaletten.

Satt sig i 2:a båset och ställt sin vagn i den supertrånga gången, utanför sin dörr.

Det är så trångt så hon kan inte stänga dörren pga av vagnen.

Jag harklar mig irriterat när jag kissenödigt inte kan komma förbi till resterande toalettbås.

Hon kör då in halva vagnen i sitt toalettbås och kan såklart fortfarande inte stänga dörren.

Men jag kan klämma mig förbi.

När jag är färdig sitter hon där och kissar med öppen dörr

och ett fast grepp om sin vagn med väskor.

 

Alla sätt är bra..?

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0