Tandvärk




Jag har haft feber och sprängade huvudvärk i 3 dagar.
Kom fram till att det inte bara är förkyldning utan även tandvärk.

Har nog sett ganska lidande ut för igår sa en kollega till mig på skarpen att gå till tandläkaren.
Som tur är har vi en i samma byggnad som kontoret, hon följde med mig och bokade en tid.

Fick göra en röntgen, ja bara det är ju ett litet äventyr.
Men det gick bra att göra stående med en cirkusmelodi i apparaten.

Tandläkaren konstaterade att jag har en inflammation i tanden/köttet.
Han behandlade det och gav mig smärtstillande. Samt en återbesökstid nästa  vecka.

Har tagit det superlugnt dessa dagar och kommer fortsätta med det,
för alla skrämmer upp mig genom att säga att det går rätt upp i hjärnan
och rätt ner i hjärtat om man har en infektion i tanden.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Lite lustigt för jag var hos tandläkaren igår och tänkte då på dig. Tänkte att jag kanske skulle boka en tandläkartid eftersom du inte varit där sedan förra året, men behövs väl inte nu?

Och du är så välkommen till ditt sweet home, men du kommer väl inte vara där så mycket.

Kram

2010-09-25 @ 09:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0