Helgen passerade fort...


Det var en lugn helg. Jag har varit sjuk, så det blev lite antikmarknad.
Förövrigt försökte jag äta upp mig lite. Och så läste jag ut Hypnositören!
Ofrivilligt lugn helg. Förra var mer händelserik:


På fredagen blev det Gourmet burgers och corona på Gourmet café´s terass med P's kompisar,
drinkar på nya CVRVE och sedan hamnade vi mitt i en pilkastningstunering på Jenny's blue bar.



På lördagen köpte P en ny kamera på Luban lu/Xietu lu. Cash. Coolt. Kina.
Sedan blev det sen kvällsmat på Cantina Agave, runt hörnet ligger Lune där vi svettades till 3 kända DJ:s varvat med uppdate med min f.d roomie på den mindre svettiga takterassen.



På söndagen blev det Poolhäng med SaraPurple Mountain Hotell, tills det började åska och regna.
Då åkte vi hem och hade filmmarathon. I ♥ James Bond.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0