#15


Jag har så otroligt många drömmar, så fort jag möter en ny person eller ett nytt intryck får jag en ny dröm. Jag är så bra på att spinna vidare och dagdrömma. Jag kan leva flera olika liv i mina tankar under en och samma dag.

En dröm som jag har haft super länge är att skaffa en hund. När jag är runt 30 år kanske.
Den ska vara mörkbrun och ha stora ögon. Kanske en Italian Greyhound. Jag tycker de är så vackra.
Det sägs att de är de snällaste hundarna som finns men de kräver otroligt mycket motion för att må bra.
Jag är allergisk mot kaniner och ibland katter, så jag måste ha en korthårig hund.



Den dagen jag kan skaffa en hund är när jag befinner
mig på en plats där jag vet att jag kommer ha ro att stanna många, många år.
När jag har en arbetsplats dit den kan följa med.
Lust och möjlighet att motionera måste finnas.

Kanske är det just det som är de egentliga drömmarna ♥


ps. tror hon ska heta Lola.
eller så ska han heta Bob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0