Piece by piece



När jag åkte tillbaka till Amsterdam efter jul och nyår så läste jag i KLM katalogen om Kent Rogowski som kom på att köper man pussel från samma märke så är bitarna likadana och man kan pussla ihop olika pussel med varandra.



Bilden blir mer intressant.

Sedan dess drömmer jag emellanåt drömmar där jag mixar ihop människor från olika tidsperioder och platser med varandra. I senaste drömmen satt jag med en ny vän i vårt gamla hus tillsammans med en annan kompis släkting. Det var några bitar ur mitt liv som inte "passar" ihop men som kanske är favorit bitar som jag vill ska passa ihop.

Sammanträffande att jag började pussla i julas. Haha det gick ju bra att sortera färger, sedan fick mamma ta över. Hur har det gått? Ska vi blanda ut MonaLisa? ♥





Kommentarer
Postat av: Mamma

Det går sakta framåt med pusslet, men det verkar som det fattas en kantbit eller så har jag pusslat fel, får väl köpa ett annat pussel med likadana bitar?! Har du alltid drömt så mycket? och att du kommer ihåg vad du drömt.



Kram

2011-01-26 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0