TV fenomen


Sedan jag flyttade februari 2009 har jag inte haft någon TV.
Jag har såklart tittat på film på datorn/hos kompisar.
Även en del program på SVT play.

När jag var hemma under jul så kom uttrycket
"Vad kommer på TV ikväll?"
till följd av
"åh vad bra, då är kvällen räddad!"
ifatt mig.

Jag menar inte att något är rätt eller fel.
Det är bara olika vad människor fyller sina kvällar med.
Jag insåg att många låter TV'n fylla kvällarna med innehåll.



Akta er så att inte ögonen blir fyrkantiga!



Kommentarer
Postat av: Sanna

livet utan tv ar fab. Jag hade ingen pa hela tiden i Borran och varken jag eller Daniel ar intresserade av nagon heller, allt man vill se kan man ju kolla i macen. Sååå skönt att slippa let's dance på fredagar ;)

2011-01-26 @ 18:52:15
URL: http://sannagoeseast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0