Hej igen!


Ser att det fortfarande är folk som kikar in på bloggen även fast jag inte uppdaterar nu när jag är i Sverige. Tidigare bloggade jag för att dela med mig av mina utlandsäventyr till er där hemma och för mig själv -så jag kan gå tillbaka och minnas. Man glömmer så lätt... Samtidigt som det inte är helt lätt att återinställa sig, vilket jag hoppas att jag heller inte gör helt. För vad är då poängen med att lämna om man inte tillåter sig själv att vara förändrad?

I Sverige har det gått så bra med boende, skola, jobb, laga mat själv igen ;), ja allt!
Jag har haft en sådan tur och känner mig lyckligt lottad.

Milton som "ingår" i lägenheten där jag bor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0