Yogaretreat


Förra helgen var jag på Yogaretreat i Nårunga, utanför Alingsås.

Sedan jag kom tillbaka till Sverige så har jag börjat på Beckmans, haft minst tre redovisningar, sökt jobb, fått jobb,  åkt hem till Borås, träffat vänner och kände att det har skett stora förändringar och många möten på kort tid. Tre dagar i skogen med Yoga och meditation var precis vad jag behövde för att rensa kroppens inre och det blev över förväntan.

Jag åkte dit med min ill-lila matta som jag köpt på Taobao (kinesiska e-bay) och mötte upp min vän Sara och hennes knallrosa matta + åtta tjejer från hennes jobb.

Förrutom yoga blev det långa skogspromenader, en del fotgraferande, mycket god mat och en föreläsning om kroppens chackran.

Inspirerande och jag hoppas att jag kommer underhålla yogan nu när jag är tillbaka i Sthlm. Yogaläraren har en blogg där hon lägger upp yogatips  och andra tips till förbättrad livsstil.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0